04 Disember 2015

LECITHIN MENGURANGKAN BENGKAK SUSU

Pengalaman diri sendiri

Saya masih menyusu badan anak yang kecil berusia 1 tahun 2 bulan.

Saya lupa nak makan lecithin selama 3 hari... dan berasa hairan kenapa susu saya membengkak dan berasa sakit sangat...😭😭😭

Saya berfikir sekejap!!!!!
Kenapa ya?????

Lalu keesokkan harinya...saya makan 4 biji lecithin dan minum air suam banyak2...
Pada malam tu,saya berasa selesa sngat dan tiada lagi masalah bengkak susu...anak menyusu pun dengan baik...

Alhamdulillah syukur sngat2...

Selain dri mengurngkn bengkak susu...
Lecithin bgus jgk untuk menurunkan berat bdan tau....

Anda ingin tahu bagaimna caranye...???

Mai whatspp saya 0139078081...kita sembang santai2..
Sid (1184414)
shaklee Terengganu
COD area kuala terengganu
POS seluruh Malaysia

Tiada ulasan:

Copyright to ADDA HUSSIN
Designed by UMIESUEstudio 2015